onsdag 20 februari 2008

jag får spader

seriöst.... så totalt uttråkad.
råkade somna till typ... halv tio, och vaknade tio i och ville inte somna om för jag visste att jag skulle vakna vid cptid då. nu då... FAN finns det att göra nu? inte ett skit på tv, finns inga bra filmer här jag är sugen på, ingenting. alla har precis gått och lagt sig. på 20 minuter, sen bara POFF!

iof kan jag slänga mig och spela lite tvspel..
ja dett gör jag fan, hoppas jag blir trött då.

annars kommer detta vara den mest ångestladdade veckan någonsin men folk verkarr ju fan inte fatta det, jävla berlin etc...

norge också... fan börjar tänka negativt när det gäller allt... även om vi har fått många positiva svar osv och besluten inte tas förrän i mars-april typ så känns det som om det också kommer gå åt helvete.
fan jävla horpiss och skit.

varken smärtstillande eller ppillersförminskning av cystan denna veckan heller. bra som fan
åt helvete med allt

fick toss på ag idag också.
i fredags skrev han att jag aldrig bjuder med honom när jag sticker ut osv. jag säger till honom varendaste JÄVLA gång, och gör jag inte det säger jag till den vi är på förfest hos, eller någon som är där, och oftast då säger dom att han är så jävla skrikig så det orkas inte. men jag säger till honom i vilket fall.
se.... spelar ingen roll även om man fan är schysst så blir man bara spottad i ansiktet

Inga kommentarer: