tisdag 12 februari 2008

adjö adjö

korv me brö

jag hoppas att björn gustavsson googlar sitt namn varje dag så han hittar hit och så jag kan förklara min kärlek till honom. björn, om du läser detta och om du inte uppskattar varken nikotin eller tobak är jag beredd på att sluta för din skull, bara du och dina kostymbrallor kommer hit och har en privat dansuppvisning för mig. jag är söt och snäll och dessutom från göteborg så vi kan förstå vad varandra säger. vill du att jag ska flytta upp till stockholm till dig så gör jag gärna det... om du är naken. brorsan är ju förjävla seg med matchmakingen så jag blir tokig.

haha nej men seriöst...
trött jag blir. sökte en jävla massa jobb till norge idag, så hörde ett sketbra ställe av sig.
dom verkade jätteintresserade av oss och undrade massa saker och när vi kunde börja, 22.000 i månaden (det är 26 jävla lök BOOOYAAH), fixat boende osv. så jävla perfekt liksom.. eftersom jag sökte typ 8 jobb hade jag inte riktigt koll på vilket jobb som var vilket så jag tog ut min glädje i förskott. den förbannade jävla restaurangen ligger i fucking jävla finnmark. världens nordligaste stad.. OKEJ jävligt långt upp med andra ord. då kommer problemen va.
1. norskan lär vara helt jävla fucked up och görsvår att förstå
2. det lär kosta en miljard att åka dit
3. turister! TURISTER! kommer dom ens dit? är det en turiststad?
4. och viktigast, jag har en stark känsla av att hanna kommer avböja detta lilla kalas eftersom hon är mest kräsen i hela världen och vill jobba så nära oslo som möjligt. ALLA vill jobba så nära oslo som möjligt.

jag bryr mig nog inte sådär jättemycket om VAR vi jobbar, bara jag får ett jobb och jag får mina pengar. vet att det är något kryphål för svenskar också för att slippa den sjuka skatten dom har, om det beror på att man är skriven i sverige eller vad fan nu det är. men jag räknar i alla fall med några lappar att leka med.
fast klart, det är många andra som också har hört av sig så jag behöver nog inte oroa mig sådär jättemycket.
hoppas bara någon hör av sig snart som vi bestämmer oss för att ta, så jag har ett datum att se fram emot.

annars så längtar jag som in i helvete tills på söndag!
HUMP HUMP HUMP

kul att det är punk & disorderly nästa helg också. som jag iiinte ska dit WUÄÄÄ
soooom jag villlllll dit!

Inga kommentarer: