onsdag 27 februari 2008

surt sa räven

idag insåg jag något. hellre supa än knulla!
seriöst, varför, vaaaaaaaaarför ger man sig på sånt när man kan ha skojigt istället?
orkar inte ge mig in i något sånt över huvudtaget så nu avsäger jag mig allt som har med sånt att göra. iof har det väl varit så nu ett lagom bra tag, men folk verkar ju fan inte fatta. ni kan bjuda mig på hur mycket sprit och öl som helst, jag kommer inte ligga med er ändå, fatta att jag bara utnyttjar er. så fortsätt bara att skäll ut mig när jag inte ens vill hångla.

dessutom är det inte så jävla charmigt att bli slickad i örat och få höra "jag ska slicka dig upp i brygga" men ändå, charm biter ändå inte på mig.
försvinn!

lägger med världens bästa text bara för att...

Jag sitter brevid en öl
och mina kompisar dem dansar
dom får en kram
dom får en puss
dom får adressen till av en tös med brunt hår
men jag mår bra
är glad ändå
jag har mig själv
jag tycker så...

Hellre dricka än dansa
hellre pilsner än puss
hellre kass på allmän plats än petting bak i buss
så går dom ut arm om hals och jag är ensam kvar igen
och nästa dag får man höra hur jävla
villiga dom var men jag mår bra

Hellre dricka än dansa
hellre rödvin än rotting
hellre spyfull än kåt
hellre likblek bäras ut än gruppsex på någon fåning båt
hellre supa än knulla
hellre spya än sats
hellre dret i snutpiké än gangbang på parkeringsplats

Inga kommentarer: