måndag 11 februari 2008

tjipp

jag och richard kollar på fula människor på helgon och sen spelar jag gladiatus. jag är så jävla töntig jag vet, men jag kan inte sluta. haha!

igår kollade jag på melodifestivalen, det var pinsamt. finns ingen människa som får mig att må så illa som christer sjögren kan. han är så vidrig. hans förbannade leende.. huuuuu
och amy diamond, vad faaan tänkte deras föräldrar med egentligen när de avlade fram en sån vidrig dotter? usch och fy! e-type och poodels vill jag inte ens gå in på och ännu mindre det där rockstylade tjejbandet som sjöng så nasalt så jag höll på att bli av med öronen, för att inte lämna ute deras hemska rockposer med gitarrerna. text av wille crafoord, vem annars? fy!

för övrigt så är jag så fruktansvärt trött på danne så jag vet inte var jag ska ta vägen. seriöst.... argh!
torsdag: vi pratar om det imorgon
fredag: vi pratar om det imorgon
lördag: vi pratar om det imorgon
söndag: vi pratar om det imorgon

HUR JÄVLA LÄNGE SKA MAN SKJUTA UPP NÅGOT?! alltså.... det är egentligen helt oväsentligt också ,ingen big deal men ändå ska det vara så förbannat jävla skitsvårt. är så trött på att bli pissad på så det finns inte, men det är så jävla fan.... komplicerat.

jaja.. .får väl se om något kommer fram sen då.
jag åker ju rätt snart också (förhoppningsvis) så han kan fan inte skjuta upp allt i all oändlighet.
och fan vad jag längtar tills dess, det är helt sinnes! det är så många som har hört av sig och allt går preciiis som det ska! vill bara ha det svart på vitt nu så jag vet ett datum så jag slipper höfta.
allt är ju såå klart.. jag åker, brorsan och jag delar på hyran osv så det inte blir för mustigt och liksom onödigt att åka iväg för att få ihop pengar, jag kommer hem, vi säljer lägenheten och sen glassar vi iväg till något skojigt land.

men jag vill fan inte till australien, skoja det finns läskiga djur där... huuuuu alla mördarspindlar, nej tack!
iof så tror jag att jag hade älskat det när jag väl kom dit men ändå. måste bara bli smal så jag kan visa mig på playan haha!

Inga kommentarer: