söndag 24 februari 2008

oj vilken helg

i torsdags var jag och halvdrack lite hos otto, det var rätt trivsamt tills de flippade ur och alla började slåss typ. katastrof var det, det var ju att lägga benen på ryggen. men det var rätt sjukt för dom slogs som dom gör på tv, trodde fan inte man gjorde så på riktigt så lite spännande var det ju också haha!

i fredags låg jag bara hos mor och möglade, det var också gött, spelade wow och allt var frid och fröjd men sen började jag få ångest lagom mot kvällningen när man egentligen skulle vara ute. men ja, så går det

igår skulle jag till kristianstad och möta upp elin. tåghelvetet var inställt och jag hade inget batteri på mobilen så jag kunde inte säga till elin. men en gammal klasskompis var också där så jag lånade hennes mobil och ringde till hanna eftersom det är typ det enda numret jag kan i huvudet och sa att hon skulle ringa elin och säga att hon skulle dra direkt till biljard så skulle jag komma dit sen.
en halvtimme senare än beräknat kom en extrainsatt buss och jag kom till biljard vid tolvtiden. där var hanna och dom men ingen elin, eftersom hanna glömde ringa henne... nåväl, vi var där en stund, sen drog jag och axel vidare till harrys och sen till valvet. det sög rätt rejält så vi skulle till subway. på vägen mötte vi elin! så axel och stoffe gick till subway och vi gick till harrys. men axel kom inte in för dom slutade släppa in vid halv tre. vi gick vidare och till subway igen för axel var fortfarande hungrig haha! sen ringde vi taxi och gled hem.
jag var inte särskilt full men det var rätt okej ändå faktiskt.

nästa helg funderar jag lite på att åka upp till göteborg, men jag får se.. .
har sålt lägenheten också, men jag vet ju inte när jag sticker till norge och kan flytta ut men ändå. ska egentligen ha visning på torsdag men jag skjuter nog upp det lite så jag kan städa i lugn och ro, eftersom jag inte kommer in förrän på tisdag. då ska jag också köpa nya pjucks, det kan också behövas.

har drömt helt sinnessjuka drömmar inatt också haha!
såg emma igår, så jag drömde att jag hade sprungit fram och slagit henne sönder och samman, men det gjorde jag ju inte. det var lite kul.
sen drömde jag någon helkonstig dröm om jerre och hanna också och jerre var skitarg på mig men det löste sig när jag gav henne ett klassfoto på en särklass haha!!
åså drömde jag naturligtvis en superverklig dröm om danne och vaknade upp med megaångest.

jag måste undvika såna saker som vi gjorde ihop, och maten vi lagade ihop etc etc så det inte känns lika jobbigt. har ju insett att det är slut på riktigt nu vilket inte uppskattas sådär jättemycket från min sida, men vill han inte ha mig så ska jag inte tvinga honom. hade väl inte funkat i vilket fall som helst med tanke på att jag sticker till norge över sommaren och aldrig i hela helvetet att han skulle vara trogen så länge, och sedan drar jag direkt till göteborg och han skulle aldrig komma upp dit så vi hade haft jävligt svårt för att träffa varandra..

känns ändå bara som om han trycker ner mig hela tiden nu ändå, kanske bara för att jag ska tröttna på honom, jag vet inte.. men han tjatar hela tiden om hur tjock jag är och att jag är tjockare än någonsin och jag måste göra något åt det osv.
det är inte så jävla kul och höra eftersom det snurrar runt i huvudet hela jävla tiden och gör mig bara mer och mer förbannad.

nä fan jag orkar inte ta mer om det. fan jävla skithelvete

Inga kommentarer: