onsdag 27 februari 2008

Björn, denna är till dig!


idag skrev jag en dikt och mejlade iväg till björn. såhär går den:

Björn, du är mina drömmars man, du är en don juan och ingen familjetyrann
Jag vill alltid vara vid din sida, och se våra nakna kroppar mot varandra gnida
World of Warcraft är även något för mig, så vi kan spela ihop och äta mackor med gåsleverpastej
För din skull kan jag sluta dricka, och lämna allt åt sidan och bli din alldeles egna glädjeflicka
Jag kan även sluta med nikotin och tillochmed ge upp min karriär inom porrindustrin
Kanske kan jag flytta till dig, till vår huvudstad, ja vill du det så kan jag flytta ända till Belgrad!
Jag kommer också från Göteborg, så dit kan vi flytta när vi blir gamla och behöver äldreomsorg
Vi skulle fått ett fantastiskt liv och så länge du är med mig kommer du aldrig bli självdestruktiv

nu väntar jag bara på svar! hahaha!

Inga kommentarer: