torsdag 8 november 2007

VILKEN HELG DET SKA BLI!

imörra glider jag och sanne hem till ag och kör en gammal klassiker, pepp som faaan!
vi ska bara vara där, och det är fan det göttigaste, speciellt när han bor så centralt nu också så kan man skrika dumma saker till stackarna som går till altona. SWOSH

sen skaj ag vara i malmö innan ett på lördag och låna dannes nycklar, sen ska han på födelsedagsfest hos chili och jag ska vänta på karin. sen glider vi ut någonstans, det kommer också bli megagött!

blev klar med mitt arbete idag också, faaaaaaaaaaan vad bra det blev!
ten points to malin!
störde mig bara på framsidan, var tvungen att vara nogranna med vad vi valde för bilder. hittade en sån jävla käck bild men hittade ingen upphovsman och då fick man inte ta en sådan bild så jag tog en bild på sid vicious när han röker heroin haha!

annars har jag 119 frågor om 1800-talet att göra tills på onsdag. ska bli gött.. eller inte. bra att ha något att göra på tåget om inget annat.
nationellt prov i svenska på tisdag, sen kan jag fan pissa på den skiten.

börjat kolla på heroes också, första avsnittet var segt, men jag har lovat danne att komma ikapp honom så han kan diskutera med någon. såå... vad gör man inte för kärleken? hoppas det blir mer spännande sen.

annars är adverts världens bästa band i hela universum!

nu annars ska jag handfatstvätta och ta mig en räserdusch.
smell you later

Inga kommentarer: