söndag 4 november 2007

BABY!


nu är baby här! eller ja han kom iof igår, men vi har haft bautamysigt, förutom några små incidenter..
som igår.. skulle käka på den lokala kinan, eller ja hämta kinan, så glömde dom först ta med sötsur sås till dannes kyckling, så han blev som en liten åttaårig pojke och bara gnällde, naaaw! och mitt kött smakade... eh.. hade jag blundat och någon hade gett mig köttet så hade jag fan inte haft en susning om att det var kött över huvudtaget.

sen har vi kollat på en miljard filmer.. världens läskigaste igår, höll på att baja ner mig! och jävla cpsoffa som man inte kan ligga och burra i, jävla biosoffor... men jag kröp upp hos danne med lammen ändå :)
sen idag har vi myst och ätit tacos i köket!!!!! första gången jag käkar där, det var väl... ja inget speciellt, men i alla fall.

nu är han bara full och konstig.


HAHA inatt också. helt stört.. HATAR att bo precis vid busshållsplatsen. först vaknade jag miss i nassen av "JAG SKA DÖDA DIG DIN TJOCKE JÄVEL" och då flög jag som ett skott till fönstret och till min lycka så stod dom precis utanför så jag kunde tjyvlyssna perfekt. men sen kom jag att tänka på skräckfilmen vi såg och flög till sängen igen.

sen vaknade jag igen av att mobilen ringde. då var det en asafull rille som ringde "HÄÄÄÄÄÄJ MAAAUUULIIIN GISSA VAR JAG ÄR? JAG ÄR VID STJÄRNHUSEN (mitt bostadsområde med farmor när jag var liten), FÖRESSTEN, JAG ÄR I GÖTEBORG!! ELLER DET KANSKE DU FATTAR.. VÄCKTE JAG DIG?!"

men nu ska jag nana

Inga kommentarer: