måndag 19 november 2007

tjabba

min bror påminde mig om att jag inte hade skrivit på ett tag så jag ger er en uppdatering, på varför, för (konstigt nog) har jag andra saker för mig.
som :

  • betapet - jag kan inte sluta!
  • skolan - halloj det är lite att göra nu i slutet
  • warcraft - som vanligt
  • mina vänner - ja det är faktiskt sant, dom är högt uppe på prioriteringslistan igen!
  • zelda - halloj har jag köpt en konsol måste jag ju använda den
  • tvserier - heroes, desperate housewives och ugly betty, i adore you
  • danne - för att jag är en fitta.
tjofffffffff

annars har jag börjat kika på resor till usa i juni eftersom jag säljer lägenheten och 35k går till brorsan och resten går till mig. okej nu kommer det inte vara sådär en miljard som jag får, men i alla fall så jag kan unna mig något sånt och så jag får lämna allt ett tag. flyget är nästan att pissa på, 6000t/r, det är lugna bananer där liksom.
men vi får se, om jag åker dit, någon annanstans eller skiter i det helt och hållet. något jag har lärt mig är att inte planera saker för långt i förväg för vem vet hur situationen ser ut då?

denna veckan ska jag lämna in ansökan till komvux nästa termin och till högskoleprovet.
och så ska jag på födelsedagsfest hos coca på fredag och på lördag kommer danne.
dessutom ska jag städa och tvätta också.

idag har jag haft min första ångestfria söndag också, och det var rätt gött.
träffade brudarna i fredags och var hos mor igår och tog det lugnt, vilket behövdes eftersom jag varit sjuk som en jude hela veckan.

nu däremot ska jag kolla på ugly betty och sen ska jag sova.

Inga kommentarer: