måndag 26 november 2007

my life is over

halloj och goddag.
världens värsta helg.
är slut med danne osv. orkar inte ta om det men kan ju säga att det kom som en blixt från klar himmel.
fick mejl av roger idag också, klarade inte religionsprovet IGEN. suger fet hästballe.

fast denna veckan ska jag göra saker. först imorgon är det nationellt i svenska, sen vanligt svenskaprov. sen ska jag gå till hyresvärden och gå igenom om hur jag ska sälja lägenheten och sådär.
och på fredag är det texas terri i malmö, det ska bli såååå jävla fett!
vet itne vad jag ska göra nu bara. plugga iof, men ändå.

har inte ätit heller, men har ingen aptit.

är bra att det iaf visar sig att man har vänner som ställer upp för en. verkligen! fan vad bra ni är, tack som fan för att ni finns!

skulle fått min advertsskiva idag också, men den har inte kommit. damn you posten!

ska försöka se till att tatuera mig i helgen också, hoppas jeunas har tid bara..

Inga kommentarer: