onsdag 14 november 2007

tjabba

tar lite paus i pluggandet (har 119 frågor som skulle vara klara idag, har gjort typ 30, grattis till mig, lite att stå i va, dessutom prov på 1700-talet klockan nio imörra och jag är fortfarande i malmö med influensa wiiie) och svarar på lite frågor som jag stal av lina

1. Vilket är det mest pinsamma band du lyssnar på?
färska prinzeeeen!!

2. Hur många timmar har du suttit som mest framför datorn?
öööh... 27 timmar eller något? gammal lanknutte

3. Vilken färg har din cykel?
grön?

4. Blondin eller brunett?
svart

5. Vilken färg har du på texten på msn?
halloj, svart, jobbigt med färger

6. Vilket stjärntecken är du?
lejon!

7. Vad var det senaste du åt?
en falaFEL

8. Har du en diskmaskin?
ja men den är inte inkopplad för jag orkar inte kontakta någon jävla hantverkare

9. Rakar du av dig dina ögonbryn?
i helvete att jag gör

10. Har du något husdjur?
en danne och 2 lamm

11. Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
malingalning haha

12. Är du kär i någon just nu?
big time i världens sötaste och bästaste danne

13. Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
haha nej men det kan ju vara värt

14. Har du någonsin sagt "lol" under samlag?
hehe ja fast bara på skoj när jag driver med ppp

15. Har du ätit godis för 100 kronor på en kväll?
ARGHHH glömmer aldrig tävlingen jag och martin jonasson hade och vi fick asamycket pengar av våra föräldrar och vi köpte godis för allt, den som åt mest vann, och det gjorde naturligtvis jag. sen spydde jag godis resten av natten

16. Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit.
det var när jag bodde i frölunda och min kompis barbara (HAAAHA JAG VET) som inte är jättesvensk skulle bjuda mig på middag hos sig. hennes höcklemamma hade gjort någon gegga med konstiga köttbullar i och sen något bröd som smakade papper som man skulle doppa däri. det var det vidrigaste jag någonsin har ätit!

17. Hur lång är du?
167 eller något

18. Om du var ett verktyg, vad skulle du då vara?
en hammare

19. Varför just det verktyget?
för att jag är så hård haha!

20. Sover du med något gosedjur?
ja, mina två lamm annars kan dom inte sova

21. Vad har du som ingen annan har?
julmust haha

22. Vilken mobil har du?
någon sony ericsson men den är ju fan helt sönder

23. Vem var den du senast fick mms av?
danne

24. Vem var det du senast fick ett sms av?
danne

25. Vem ringde dig senast?
haha danne

26. Är du förlovad?
nej för danne är ett rövhål

27. När duschade du senast?
i förrgår

28. Vem tänker du på just nu?
min sweeetiepie danne

och nu....?
tillbaka till pluggandet, detta är ju tamejfan katastrof, skoja min doja jag hatar såna jävla skruttfrågor nu. 20-30 är väl okej sådär, men fan inte 119 jävla stycken, det är fan helt sinnessjukt

och idag är jag extra kär i danne så jag måste vänta tills han kommer hem så jag kan fjäska och gulla lite.
drömde världens hemskaste dröm inatt så jag måste uppskatta honom så den inte blir verklighet wuääääääääääääääää

1 kommentar:

Unknown sa...

spännande frågor, Malin! hähä