söndag 4 november 2007

NOVEMBER!

nu har hela oktober gått, så vad har hänt denna månaden?

  • danne erkände att han visst då älskar mig
  • danne gjorde slut med sin andra flickvän (inte på riktigt va, men fan vad jag hatar henne, må hon brinna i helvetet)
  • jag såg ÄNTLIGEN ett band för första gången på ett halvår vilket var antipati på deras realesefest och fan vad bra det var!
  • jag var i stockholm på riktigt för första gången och åkte tunnelbana
  • träffade axel i uppsala för första gången på tre år!
  • fått en ny favoritspritsort, likör 43, att dö för
  • har gått in i en ny deppsvacka och orkar inte göra någonting
  • druckit ovanligt lite (minus tiden i uppland då haha)
  • blivit fattig på nytt.
ja det var väl min månad ungefär.
nu ska jag gå och ha ångest
hejdå

Inga kommentarer: