tisdag 27 november 2007

trött som en jude

såååå jävla bajstrött, så nu ska jag lägga mig och sova tänkte jag.
kanske läsa lite elvis först, den som lever får se.

nu har jag också börjat känna av dannes härliga beteende också. det är så underbart!
fan jävlar i helvete vad han pissar på mig

men jag måste se allt ljust, annars kommer det bli så jädra jobbigt, så jag försöker bara tänka på fredag och texas terri!
och imorgon SKA jag till hyresvärden och kolla upp om lägenheten. eller ja säga till och sådär dåva

nu tänker jag göra en sånhär först, enbart i protest eftersom att jag vet att danne inte gillar att jag gör dom. och jag SKA vara ärlig. därmed basta

AVSLUTA MENINGEN

1. Jag har insett att min senaste kyss ... var den sista på väldigt länge
2. Jag lyssnar på ... det pipande förbannade ljudet från fönstret
3. Jag pratar ... en otroligt ful blandning mellan göteborgska och skånska
4. Jag älskar/tycker om ... pengar
5. Min bästa vän(ner) är ... dom som ställer upp nu
6. Min första riktiga kyss ... var det värsta jag varit med om
8. Jag avskyr när folk frågar ... hur jag mår
9. Kärlek är ... något som något multinationellt företag har hittat på som bara skadar folk
11. Någonstans, tänker någon på ... om man skulle ge den där malin nielsen en miljon
12. Jag kommer alltid att ... älska danne
13. Jag är hemligt förälskad i ... peter siepen!
14. Sist jag grät var ... idag
15. Min mobiltelefon är ... sönderslagen
16. När jag vaknar på morgonen ... mojnar jag
17. Innan jag går och lägger mig ... kramas jag med lammen
18. Just nu tänker jag på ... göteborg
19. Bebisar är ... söta när dom är glada
20. Idag ska jag ... fixa min lägenhet
21. I kväll ska jag ... deppa
22. I morgon kommer jag ... vara en dag närmare helgen
23. Jag vill verkligen vara ... en snäll och trevlig flickvän men det går inte bra

äh den var tråkig så vi kör en till

1. VAD HETER DU?
malin

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
svarta

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
pip

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
var på bio, 1408, höll på att hoppa ur stolen

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
fett

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
mörkt ijalle fall

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
danne

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
rumpan och händerna

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
jag snodde det

10. HUR MÅR DU IDAG?
ångest deluxe och trött

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
mineralvatten

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
rosa pantern, dvs likör 43!

13. FAVORITSPORT?
håkky

14. HÅRFÄRG?
svart och röd, such a klichée

15. ÖGONFÄRG?
äh jävligt fina ialla fall

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
ALLTSÅ VAD ÄR SKILLNADEN?! cp

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
mattias 25 och alexander 8

18. FAVORITMÅNAD?
maj-juni

SENASTE FILMEN DU SÅG?
1408

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
freitag såklart

22. FAVORITHOBBy?
tvspel


23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
beror på

24. FAVORITLÅT(ar)?
oxymoron - dont call me cunt
turbonegro - armed and fairly well-equipped
osv

25. SOMMAR ELLER VINTEr?
både och

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
WUÄÄÄ både och

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?


30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
sanne? haha

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
inte vet jag

32. HUR BOR DU?
i en lägenhet

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
serieböcker

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
något schackbräde

35. FAVORITSPEL?
brädspel? tp!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
halloj jag kan knappt se min tunga

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?


38. ÄR DU ROMANTISK?
HAHA NEJ! glömmer aldrig! "alltså, du kommer alltid finnas här, det vet du" "JAMEN JAG STÅR JU HÄR FÖR HELVETE"

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
ja, men då ljuger jag

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
vem fan stavar mail nuförtiden?

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
görgrina

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
02.39 dvs slafentime

adjö

Inga kommentarer: