måndag 12 november 2007

guten tag!

idag har jag bestämt mig för att sälja lägenheten så snabbt jag bara kan.
iof ska jag ju glida på komvux nästa termin och ansökan ska vara inne om två veckor och jag tror inte jag hinner måla om toaletten, fixa någonstans att göra av brorsans möbler och sälja den under den tiden. sååå att.... jag får bo där tills juni i alla fall. men det kan vara bra att börja fixa nu, skaffa mäklare, måla om toaletten för att få mer flis, kolla runt och så vidare.

eller så kan man göra så att man hoppar in hos någon som bor i en större stad och bor där samtidigt, så man hinner ansöka till nästa termin, och får betala dubbla hyror i början men med 7300 i månaden blir det jävligt knapert så det går fetbort. även om jag får en hacka av att sälja lägenheten, men det känns liksom ovärt.

eller om jag skiter i komvux nästa termin och försöker fixa jobb? är iof kukens skitsvårt men ändå. jag får se vad jag gör. bäst är det att vänta med att sälja till juni, är ju massa som ska fixas innan och då har jag liiiite fler och bättre möjligheter.

asagöttig helg också föressten, fast fredagen var rätt seg, sanne blev kär och tråkig och ag var inte ett dugg pepp. men det funkade ändå.

har ångest deluxe nu också.
so long

Inga kommentarer: