söndag 4 november 2007


hahahaha han är för söt! han sitter och tjurar i köket som en liten åttaårig pojke. sålänge jag har honom kommer jag aldrig behöva en bäbis, haha!

roligast att jag hittar på och säger att jag är med barn också när jag bara har spänt ut magen, skitkul :D

Richard || Jag är glaaaaaad säger:
och johnny bara växer och växer
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
?
nikke charmknutte säger:
JA!
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Exakt vad innebär detta?
nikke charmknutte säger:
vad tror du?
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Du skojar!?
nikke charmknutte säger:
NEJ
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Herrejävlar! Alltså, nej?
nikke charmknutte säger:
joooo
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Nej!
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Du skojar
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Du driver me mig
nikke charmknutte säger:
men vad fan ser det ut som det eller?
Richard || Jag är glaaaaaad säger:
Menvafan, hur gick de till?

HAHAHAHA jag tror jag ska berätta snart

Inga kommentarer: