onsdag 19 mars 2008

hehe

idag är jag on fire!

richard ska börja på nytt jobb imorgon konstruktionsbakelit i örkelljunga, jobbar skift och bra pengar. hur kan man INTE skämta om det? bak-elit? HAHA jag kissar fan på mig!

dessutom skickade jag ett påskkort till rille förra året (vad nu det har med denna aftonen att göra men ändå), en bild på ett påskägg. jag är för bra! borde göra sånt oftare.
ska ju fixa rilles diktbok också, men jag ha rinte kommit så långt. men jag har ett par sköna dikter, det är ju en bit på vägen. men min far stal tillbaka blocket jag "hittade" så jag måste skaffa ett nytt. det ska jag fan köpa imorgon bara för det


fast högtalarna har sprängts, det gillas inte! så imorgon ska jag hämta mina gamla högtalare hos mor, abooooo

hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har köpt en dassbok i väntan på diktboken. Skynda dig för fan!